domingo, 31 de octubre de 2010

Diari de Seminari - 19 d'octubre


Títol de la Sessió: Debat sobre el llibre "Podem pintar els somnis" de Sílvia Majoral.
Activitat: per avui havíem de dur llegit el llibre de "Podem pintar els somnis" i haver fet un petit guió d'aquelles coses que ens semblava interessar parlar-ne. Per a poder treballar millor el llibre ens hem dividit en tres grups i em definit tres perfils a partir del llibre: el de mestre, el dels alumnes i el de l'escola. A partir d'aquí em parlat del que ens semblava el sistema que proposa i em reflexiona't sobre els avantatges i els inconvenients.
Valoració Personal: El llibre és interessant, no només el contingut sinó també la manera de redactar, com si fos un diari. Tot i això el sistema utilitzat no m'acaba de convèncer, però si m'he adonat que té avantatges que podem aprofitar. Com sempre, de tot n'aprenem, i de tot en traiem quelcom que podem aplicar a diferents realitats.

Podria resumir la sessió en una frase, una frase que ve a dir allò que em decidit que és imprescindible en un mestre:


"El mestre ha de ser un bon observador, conèixer els nens, les seves necessitats i interessos, i saber adaptar-se. Cal que s'impliqui i sobretot que en tingui ganes"

1 comentario:

  1. Hola Anna,
    Les entrades que has fet al blog estan bé, però són molt escasses... És una llàstima!
    Fins aviat,
    Berta

    ResponderEliminar