martes, 19 de octubre de 2010

Diari de Seminari - 5 d'octubre

Títol de la Sessió: "COM SER UN BON MESTRE"
Activitat: repàs del calendari  i les activitats de les pròximes sessions. Concretem dates per a les lectures i les entregues dels treballs.
Cadascú a recorda't un bon mestre i un mal mestre de la seva infància. A partir d'aquí em creat dos perfils, aquelles característiques que ha de tenir un BON MESTRE i aquelles que el fan ser un MAL MESTRE.
Valoració Personal: M'ha agradat poder recordar la meva infància i els meus mestres. Alguns han estat bons records, que m'han fet somriure, i els altres, els no tant bons, no m'han entristit sinó que m'han fet més ferma la meva  lluita per a ser una BONA MESTRA i ser conscient d'aquelles coses que no he de fer.
Penso que aquesta ha estat una bona activitat per a reflexionar individualment i en grup, marcant un camí i unes pautes per assolir l'objectiu que tots volem assolir.

En un frase resumiria tant la sessió com la definició d'un bon mestre:

"Un BON MESTRE és l'EQUILIBRI.
L'equilibri entre la tendresa i la proximitat i l'exigencia com a motor de motivació. "

No hay comentarios:

Publicar un comentario