martes, 19 de octubre de 2010

Diari: 19.10.2010

Estimat diari! ara feia un munt de dies que no escrivia ni una sola línia... he estat estressada i una mica agobiada amb la facultat, la feina, els treballs, les convalidacions... però tinc tantíssimes coses per explicar-te... han passat un munt de coses aquest dies.
Primer de tot parlar-te de les convalidacions. Estava tan disgustada i preocupada! m'havien dit que no em convalidarien gairebé res, però poc a poc he anat parlant amb coordinador, tutors... i m'han fet veure una llumeta dins el túnel. Sembla ser que si em convalidaran força! si més no, més del que m'esperava!
Que més?... ha passat tant, que no sé per on continuar! Però vaja, que d'entre tot el que ha succeït vull destacar-ne els dos últims dies.
Ahir era el dia de presentar les descripcions a la classe de COED. I... va ser increïble! l'Arnau em va fer un poema super emotiu i el Carles em va sorprendre amb un text super maco!!! La meva descripció... m'ha costat molt, la vaig fer i refer, però al final em va quedar prou bé, i crec que va sortir bé la presentació! ja et diré la nota quan la sàpiga!
I avui... avui teníem la presentació de la planxa. T'enrecordes??? doncs ha sigut una sessió súper maca! la gent ha fet i dit coses increïbles, súper treballades! i bé, crec que a mi m'ha anat prou bé! era un treball amb sentiment i... si surt de dins sempre és més fàcil no?
Ufff crec que em deixo coses importants, però ara mateix no recordo! jejeje demà et tornaré a escriure! però només dir-te que, a pesar de tot, estic súper contenta a la facultat, amb la carrera, els companys i que estic molt més positiva!
Bé... que no vull estendrem més! aviat tornaràs a tenir noticies meves!
Fina aviat, Anna.

No hay comentarios:

Publicar un comentario