domingo, 19 de septiembre de 2010

PRESENTACIÓ

Hola! Primer de tot presentar-me. Sóc l'Anna Serrador, tinc 26 anys i sóc de Barcelona. 
El meu camí com a educadora va començar molt aviat, ja amb quatre anys deia que volia ser mestra, i ho he aconseguit. Des de llavors he estat com a educadora en el lleure durant molts anys (he estat Monitora i Directora de casals i esplais), i més tard "educant" o ensenyant a nadar des de nadons fins a adults, fent de l'exercici una teràpia per a nens amb problemes, malalts, recuperació d'accidents, de vessaments cerebrals...
Després d'unes quantes voltes per la vida i d'un munt d'aprenentatges a la motxilla, fa dos anys vaig acabar Magisteri d'Educació Física i vaig començar el meu camí en l'educació formal, un món fascinant que em té absorbida i captivada. I en una d'aquestes voltes vaig aterrar en una suplència de tutora de P4 on hi vaig ser dos trimestres sencers. Va ser després d'aquesta experiència que vaig decidir fer el Grau d'Educació Infantil, nous aprenentatges, noves portes que se m'obren, noves etapes per descobrir i  per gaudir. Crec que aquest nou pas és un dels que faig amb més seguretat i amb més il·lusió de tots els que he anat fent al llarg del camí.

I ara que ja sabeu una mica més de mi vull presentar el meu Bloc, allò que vull que sigui.
Aquest Bloc marca l'inici d'una nova etapa, un etapa que té lloc a Blanquerna. Com a Bloc de l'estudiant recollirà les evidencies d'un aprenentatge diari, però també hi haurà un apartat de reflexió sobre el que he viscut o après, i els canvis que això pugui generar en la meva visió de les coses. No vull marcar una periodicitat fixa en les meves entrades. Hi haurà dies que necessitaré entra-hi un munt de vegades, i en altres moments passaran dos o tres dies fins a la nova entrada. Tot i això, un cop a la setmana si més no hi haurà una entrada, uns apunts, una nova pàgina que compartir o una reflexió.
Si és cert que jo ja sóc mestra, però cada dia és aprenentatge, mai deixem de creixer i enriquir-nos, i espero de Blanquerna no ser simplement mestra, sinó una BONA MESTRA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario