miércoles, 22 de septiembre de 2010

Diari: 22.09.10

Estimat diari, ahir vaig arribar molt tard i molt cansada, però tenia ganes d'escriure't i explicar-te com em va anar ahir a la facultat. Vam fer la primera classe pràctica de plàstica, la famosa "rajola de textures" i m'ho vaig passar genial. Em va encantar l'experiència! i a més a més vaig sortir molt contenta del meu resultat. També vaig gaudir molt ajudant l'Arnau, veien el seu projecte, entenen-lo i fent-li les fotos del procés. Va ser una gran sessió! tinc ganes de repetir!!!!!
La resta de la tarda també va anar ve, primer dia de Seminari i la veritat crec que seran unes hores molt profitoses! en petit grup es pot parlar molt bé...
Bé estimat, aviat espero poder-te explicar més coses que m'hagin passat, esperem que bones. O poder necessitaré desfogar-me. De totes maneres: fins aviat!
Anna

No hay comentarios:

Publicar un comentario