martes, 11 de enero de 2011

Presentacions - PWP

Al llarg de la meva vida com a estudiant he fet servir un munt de vegades el Power Point, una eina de Microsoft Office que ens permet realitzar presentacions que serveixen de suport i/o recolzament a les nostres exposicions orals. A la E.S.O ja en vam preparar alguna, al Batxillerat més i sobretot va ser l'estrella en la defensa del meu Treball de Recerca. Quan vaig arribar a la facultat ja n'havia fet tantes que creia que ja ho sabia tot, però a la assignatura de "Noves Tecnologies" vam treballar aquesta aplicació com a eina docent. Aquí va ser quan en vaig treure verdaderament el suc del programa i on vaig aprendre a fer-lo servir més ampliament.

Novament sóc a la facultat, torno a començar una nova carrera, i de nou em topo amb les "Noves Tecnologies", ara l'anomenen "Gestió de l'Informació i les TIC". I aquí torna apareixer el PWP, i 8 anys més tard... segueix sent el mateix en esencia.

I l'hem tornat a utilitzar en varies exposicions orals. Més enrere podreu trobar el "qui ets tu?" de COED on em vaig ajudar d'un PWP per reforçar la meva descripció, també a la presentació del treball de territori i, suposo, un llarg etcètera que encara està per vindre.

A continuació us deixo l'adreça del bloc de l'assignatura on hi ha una entra sobre els usos educatius de les presentacions de Power Point :
http://gestioinformacio.blogspot.com/search/label/powerpoint

Tmabé em sembla interessant parlar d'una pàgina web on "s'ofereix" un curs per aprendre a utilitzar aquesta eina. Aquesta pàgina s'anomena "AulaClic" i ofereix a més a més altres "cursos" de com utilitzar diferents eines i programes informatics.

No hay comentarios:

Publicar un comentario